torsdag den 29. september 2011

MIG fra A-Z

Her kommer en lille leg ,som jeg fandt på Christina's blog. Se mere hos "frk.regnbue" her - og vær med hvis du har lyst :-)
Billede af mig anno 2011 - er ikke så vild med at blive fotograferet, til gengæld æææælsker jeg at fotografere andre!
A. Age: 37 år
B. Bedsize: 90 x 200 x 2 :) + madras på gulvet til barn / børn, der (måske) vågner om natten.
C. Chore that you hate: hader at tømme opvaskemaskinen!! Er absolut ikke fan af at lægge tøj sammen og slet ikke fan af at stryge!!
D. Dogs : da jeg var barn, havde vi en sort Labrador ved navn Kondi - har desværre ikke hund i mit voksenliv, da vi ikke er helt enige, om at vi skal have sådan en .... endnu ;))
E. Essential start to your day: havregryn med mælk - altid!
F. Favorite color: elsker faktisk farver! Men favoritterne er nok "jordfarver" som brun, sand, grå og sort.
G. Gold or silver: guld - men kan egentlig også godt lide sølv....
H. Height: 173 cm
I. Instruments you play(ed): blokfløjte og klaver. Får desværre ikke spillet mere!
J. Jobtitle: skolesekretær
K. Kids: Emil og Fie
L. Live: tæt på Fredericia (og faktisk også tæt på Børkop og Vejle)
M. Mothers name: Hanne
N. Nicknames: en af vores gode venner kalder mig "Sørensen" (mit efternavn inden jeg blev gift) og min vittige onkel kaldte mig for Reggae. Men ellers har jeg egentlig ikke rigtig haft noget "nickname" - tror jeg ikke...
O. Overnight hospital stays: 2 gange fødsler
P. pet peeves: Kendte ikke udtrykket her, men har fundet frem til at det er små-irritationer; well - jeg bliver lettere irriteret når folk ikke tager hensyn til andre mennesker (det behøver ikke nødvendigvis at være mig selv) Ja, det er nok det, der irriterer mig mest: når folk er selvoptagede...
Q. Quote from at movie: altså det første, der poppede op i min hjerne er Patrick Swayze, der siger: "Nobody puts baby in a corner" i Dirty Dancing, som jeg kan i søvne... Den er der sikkert mange andre der også kan. Så gav jeg mig selv 5 minutters tænkepause og tænkte lidt på nogle af de super fede danske film med kanon gode citater; prøv lige at høre her; Blinkende Lygter, Adams Æbler, De grønne Slagtere, I kina spiser de hunde, Gamle mænd i nye biler ..... osv. osv. Det er rene guldkorn!!
R. Right or left handed: højre
S. Siblings: to biologiske lillesøstre - en bor tæt på, på en ejendom tæt på Vejle. Den anden - den lille - bor i Lystrup ved Århus... Hun har i øvrigt denne skønne blog
T. Time you wake up: vækkes til daglig af vækkeur kl. 05.35 - står op lige inden kl. 06.00. Hvis jeg skal / kan sove til jeg vågner, sover jeg til omkring kl. 8-9 stykker (pis også at man ikke kan sove længere...)
U. Underwear: ja, det bruger jeg ;))
V. Vegetable you hate: bladselleri og alle former for spirer!!
W. What makes you run late: ALT -  men især når børnene har rigtig god tid til at sætte hår osv. om morgenen
X. X-rays you had: tænder, lunger og ankler
Y. yommy food that you make: det siges, at jeg er god til at bage - både brød og kage
Z. Zoo animal: elefanter - har altid været tosset med dette flotte kæmpe store dyr!


Læg endelig en kommentar her, hvis du også er med på legen. Så vil jeg kigge forbi hos dig :)

1 kommentar:

  1. Hahahahaha! Det var sjov læsning... Synes det er dejligt at du bruger undertøj, det gør jeg nemlig også selv :-) Tak for linket til bloggen...
    PS: Du bager mega gode kager og brød - generelt er du bare god til at lave mad søs (HOV endnu et kælenavn!)
    Kys fra den lille ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...