tirsdag den 27. september 2011

Halløj

- jeg er her endnu :)
Jeg er bare blevet ramt af det der hverdag....
Den sniger sig ind på mig! Er nu næsten på fuld tid efter min sygemelding - og det betyder mindre tid hjemme. Så jeg øver mig, ja jeg gør - i at nå det hele på den halve tid - OG i at uddelegere til resten af familien, der tror (sikkert fordi NOGEN har vænnet dem til det) at de bor på et 5 stjernet hotel, med opvartning 24-7...
Hmmmm - skidt vane, men vi er på vej den rigtige vej! Så I hører nok snart fra mig igen :) Der var bare lige noget med et forældremøde på skolen i aften................................
:) Take care!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare dejligt at høre, at det går den rigtige vej!
    Kram

    SvarSlet
  2. Du er sej, men husk, det ikke nødvendigvis er sundt at forsøge at agere overskudsmenneske.
    Pas godt på dig selv :0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...