søndag den 18. september 2011

Weekend

Ahhh! Dejligt og tiltrængt!! Det har været en hård uge, synes jeg. Så da det endelig blev fredag, var den mere end velkommen!!
Fredag startede for os med at manden min og undertegnede skulle til showet "Varm luft i Canal Grande" med Ørkenens Sønner - en julegave fra mine forældre til manden - og han valgte så at tage mig med, hvilket var heldigt både for mig og ham ;))
Showet var fantastisk! Jeg elsker Ørkenens Sønner's humor - efter min mening leveres den på en raffineret og super sjov måde! Jeg elsker de der ordspil som: "er det en grim sygdom?" - "Nej, det er en køn-ssygdom" - sådan noget kan jeg grine højt og længe af!! Og det gjorde jeg!! Det var dejligt :))

Ungerne var udstationeret hos min søster. Det havde de glædet sig til!! Og de hyggede sig rigtig meget :)
Lørdag skulle vi så hente unger + min søster og hendes lille familie. Og så gik turen til Løveparken, Givskud Zoo. Vi havde en rigtig dejlig dag - vi så både løver, løveunger (nååååååå), bisonokser, giraffer, elefanter og alt muligt andet. Der var åben løvestald i går - så vi fik også set en løvefar meget tæt på! Wau de er store!!!
Min favorit er til stadighed de smukke elefanter! Det er så facinerende og klogt et dyr - jeg kan kigge på dem i timevis!!
Søndag står den på P7 mix (netradio/dab) de sender nemlig Thomas Helmig special fra kl. 10 - 17 ..... DET er noget, der passer mig!!! Jeg ææææællllllsker Thomas H!!! Uhmmmm ;)) Så jeg tuller rundt herhjemme og får ordnet lidt, mens jeg hører radio <3 Og heldigvis regner det - så jeg kan ikke komme ud ......
God søndag til jer derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...