torsdag den 6. oktober 2011

TOP 10 over ting, jeg godt gad;

1. at have overskud - hele tiden!
2. være standhaftig med løbeturene!! !!!!!!!!!!!!! (Kom NU i gang for ...... !!!)
3. at tabe mig mange kilo - og holde det! (kræver nok rigtig meget at jeg kommer i gang med punkt 2...)
4. at være bedre til at besøge min gamle mormor
5. at have en kitchen aid - i cremehvid
6. at have nyt stort samtalekøkken med KÆMPE "bord-ø" (eller hvad det hedder....) og dampovn! Vil også gerne have et amerikaner-køleskab; du ved et af dem med koldt vand og isterninger (kan lige så godt ønske videre i det der køkkenregi, når vi nu er i gang)
7. at have en "konebil" = cremefarvet Fiat 500 med rødt læderindtræk.... og soltag (så så man lige mig køre afsted med solbriller og vind i håret...... mmmmmm)
8. at have et fedt Canon (ja eller Nikon eller Olympus eller noget) spejlrefleks digitalkamera og være god til at bruge det!
9. at kunne hækle lige så pænt som min søster
10. i det hele taget være kreativ på den fede måde....


... og bare lige for god ordens skyld, må jeg hellere nævne, at "TOP 10'en" (hedder det det??) ikke er listet i prioriteret rækkefølge. Listen er udelukkende lavet via ren brainstorming. Så ja; konklusionen må vel være, at min hjerne er et kæmpe virvar af underlige usammenhængende tanker. Så nu er det så, jeg spørger: er det godt eller skidt???

1 kommentar:

  1. Er enig i det meste - undtaget overskud hele tiden - så ville man sgu da få seriøst stress!
    Og amerikanerkøleskabe er for små til mig!

    Fiat??? ALDRIG NOGENSINDE!!

    Men øhmm den der kitchenaid i cremehvid - den HAR jeg ;) det er KRAM!! Og lave mad uden du ber' den om det!
    Næsten lige før den også vasker op!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...