lørdag den 29. oktober 2011

Dejligt gensyn!

I torsdags var jeg så heldig, at stjæle 1½ time i selskab med min lille skønne nevø Alfred... Det var bare ALT for længe siden, jeg sidst havde set ham - pludselig var han på en lille miniferie hos mormor og morfar og SÅ drønede mosteren om og legede med den lille purk.
Øj, han er sød!! Jeg havde et stk. kusine og et stk. fætter med til den lille - også der var gensynsglæden stor :) Dejligt at han kunne kende os, selvom det var længe siden, vi sidst havde set ham!

Jeg tog lidt billeder - men de kommer ikke lige på her; jeg har nemlig ikke fået lov af Alfreds mor, så jeg lægger ikke lige billeder ind af ham - men hvis du vil se, hvor sød han faktisk er, kan du lægge vejen forbi Alfreds mors blog :)
Ud over dejligt gensyn med Alfred var der også dejligt og glædeligt gensyn med noget af min store søns legetøj - det var altså sjovt!

Fredag fik vi også hilst på Alfreds mor og far - det var også dejligt! Det var nemlig også længe siden, vi havde set dem! :)
Skønne dage!

1 kommentar:

  1. Vi nød det også rigtig meget... Alfred ELSKER at have besøg af jer!
    Kys :-*

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...