torsdag den 1. december 2011

Så kom den ....

endelig, vil nogen sige - DECEMBER ....
November har været lang, mørk, hård og dyr! Jeg har været stille her på bloggen, overskud har der desværre ikke været meget af, så tiden er blevet brugt på ungerne og familien. Egentlig også ret god investering, når det nu skal være ;)
Men nu er det så endelig december - måneden hvor julegaverne skal i hus, for som altid har jeg ikke fået købt nogen endnu... Intentionerne er der - hvert år! Og hvert år kommer jeg ikke i gang før efter 1. søndag i advent.... Sådan er det. Jeg når det vel alligevel.
Noget af det jeg elsker ved julen er at bage med børnene - og de synes også det er vildt hyggeligt! Så vi har været i gang - med nogle enkle småkager fra AMO's julebagebog.... De blev OK - og så er vi da i gang og har fået lidt fyldt i kagedåserne :)
Glædelig 1. december

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...