onsdag den 7. december 2011

Julepynt

Jeg er altså lidt vild med julen.... Jeg synes, det er SÅ hyggeligt at pynte op og hygge med lys og lyskæder - og jeg er altså typen, der også har lyskæder indenfor.
I år er jeg meget til gammel jul - med noget arvet og noget gammeldags mønstret... Adventskransen er lavet på et fad med mos i bunden og så 4 mønstrede lys fra IKEA (hep hep) - pynten omkring lysene er små julekugler i rød og guld.... Enkelt og hyggeligt, synes jeg!
Jeg har også i år noget med paddehatte - DE er fine synes jeg, så derfor står de også så fint og pynter...
Jeg har arvet en gammel kagedåse fra min mormor - den er gammel og rød og den står super fint i min vindueskarm i køkkenet. Hyggelig i sig selv :) Den er jeg rigtig glad for, fordi den har en historie og en affektionsværdi for mig.
På billedemontagen herunder kan du se lidt billeder af det, jeg har beskrevet. Den fine keramiknisse har jeg fået af en god veninde for år tilbage - den er jeg rigtig glad for og jeg synes bare, den er så fin!

1 kommentar:

  1. Jeg elsker også lyskæder :o) i stuen i en meget stor kolbe fra et laboratorium har jeg smidt en lyskæde ned i, det er bare så hyggeligt :) Jeg har fået lov til at lade vores "lystræ" blive stående på terrassen, i hvert fald indtil det bliver så lyst om aftenen, at den er overflødig - love it!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...