søndag den 4. december 2011

Julegaveshopping i Århus

Jeg har i dag været i Århus med mine søstre (ja, den ene bor der jo) og min mor. Vi har købt julegaver og hygget .... Det har været en god tur! Kom endelig i gang med nogle af gaveindkøbene, bare det at være i gang betyder meget!
Jeg var på forhånd lidt nervøs for, hvordan jeg skulle klare dagen, da mange mennesker og mange indtryk stadig er lidt svært for mig at kapere. Men det gik rigtig fint og jeg sidder her nu - UDEN hovedpine - om end lidt træt i benene og med lange arme ;)

Skønt var det også at se lille Alfred på 1½ år i fuld vigør! Vi er jo vant til at vores egne børn også er der, når vi er sammen med den lille prut - og så har han jo travlt med at holde øje med dem. Men i dag var han eneste barn og dermed gik vores ubetingede opmærksomhed til ham. Hold da op, hvor var det sjovt! Alfred havde en fest og underholdte i fin stil! Det var rigtig sjovt!

Nu vil jeg trisse tilbage til sofaen og gennemgå mine indkøb, så jeg kan få lavet oversigten over gaveindkøbet for julen 2011.

Glædelig 2. søndag i advent!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...