søndag den 20. november 2011

November

Pyyyy - jeg synes, den er lang denne her måned!
Jeg får ikke skrevet så meget herinde, - det er fordi, jeg synes, jeg har rigeligt at gøre med at holde hovedet oppe og få hverdag og arbejde til at fungere... Ved ikke hvad det er, der gør det, men det er som om, at denne her måned er længere og mere mørk, end den plejer at være!
Jeg trænger i den grad til jul og hygge og pebernødder (hjemmelavede forstås!), shoppeture i julepyntede butikker, hyggestunder med familien (hvor det er tilladt at spise marcipan og kager!!) Lange eftermiddagsgåture og derefter æbleskiver og gløgg derhjemme i varmen... Hyggelige lyskæder, hjerter i vinduerne, stearinlys og duft af anis og kanel... Jeg trænger til snevejr og hvid jul! Pyy ha. Det er heldigvis lige om lidt, og jeg må altså indrømme, at jeg glæder mig rimelig meget!
Tror godt nok, det der julepynt skal op i løbet af ugen, der kommer! Det er tiltrængt!

1 kommentar:

  1. Den er da lige tilpas - og nu er det tilladt at jule!!
    Hygge og smovse! Kom nu - november er FIN ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...