fredag den 18. november 2011

IKEA

IKEA er nok min yndlingsbutik i hele verden!!
Var afsted med bedsteveninden i går aftes - jeg skulle ikke have noget, men tog jo med alligevel som moralsk opbakning forståes ;)
Jeg kom hjem med en lampe, en skrivebordslampe, lys i mange afskygninger, julepynt, silikonebageform, julegavepapir osv osv... Godt klaret når man nu ikke skulle have noget!!
Jeg glemte så: bølgepap, hylde til billeder og en kommode jeg har forelsket mig i... Men sådan kan det gå. Jeg må afsted igen - for det er jo alligevel ting man ikke kan leve uden...
Næste gang skal jeg heller ikke have noget ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jeg ææælsker også Ikea :o) Vi skal derover i december, men denne gang skal vi rent faktisk have noget; et klædeskab + alle de andre ting man altid ender med at få i posen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...