fredag den 19. august 2011

Utålmodig og pigesur

Kender du det .... man kommer hjem - træt efter en hård opstartsuge. Forventningerne har været høje for alle fliserne på vores terasse blev pillet op for 2 uger siden og manden sagde i går, at i dag skulle han lægge fliser sammen med en kammerat. Manden har fri om fredagen - derfor tænkte jeg: "Hurra! Når jeg kommer hjem fra arbejde ved middagstid, er de i fuld gang, måske endda næsten færdige!!"
Jeg ved ikke, hvornår jeg lærer ikke at have for høje forventninger til, hvad der magtes udført på matriklen på fridage, men stor er min skuffelse over at finde "sandkassen" nøjagtig lige så fuld af sand og ikke meget andet (hvis man ser bort fra al den kattelort områdets strejfere vælger at efterlade), som da jeg til morgen drog afsted på job.
Summa summarum - skuffelsen er stor og jeg er pigesur!! Jeg bliver nok ikke god igen sådan lige med det samme.
Øv altså! Jeg vil fandeme have min terasse tilbage, også selvom jeg ikke har så meget at bruge den til lige pt!













PS: tro mig; hvis det nu var rigtig sommer med masser af varme og solskin, ja så kan jeg da lige love for at jeg var flippet....

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det Rikke! Vi har ikke haft en terrasse siden midt i maj :( Så når stuen er færdig, så har terrassen højeste prioritet.

    SvarSlet
  2. Hvad skal man gør hvis ens kæreste, er hele tiden sur ? :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...