mandag den 8. august 2011

Mere ferie - WARNING: massiv billedspam!

Sommerferien startede i mine forældres fantastiske sommerhus ved Sæby i Nordjylland. Traditionen tro var hele min familie samlet til lidt fælles ferie. En dejlig tradition som jeg nyder meget!!
Mine forældre har haft 40 års bryllupsdag i foråret og det skulle selvfølgelig fejres - der er fantastiske fiskerestauranter på havnen i Sæby! Denne gang var vi på Frank's :)
Blandede billeder fra ferien i Sæby - fik ikke lige taget så mange denne gang - man kan åbenbart ikke være lige heldig hver gang ;) Alle billederne er faktisk taget med min iPhone - det er da ikke så ringe endda ...
Vi tog direkte fra sommerhuset til København. Vores børn havde faktisk aldrig besøgt København og det måtte vi simpelthen have gjort noget ved! Derfor kørte vi til Århus og tog færgen til Odden (fordi vi ikke orkede Fyn - som de siger i reklamen)
Manden min arbejder ved Carlsberg og derfor kunne vi leje værelser på Gammel Carlsberg i Valby - normalt bruges disse værelser til personale, der er på kursus / til møder eller andet. Det var super at have muligheden for at bo der!
Der er ølmuseum på Gammel Carlsberg, som kan besøges af alle - det kan altså anbefales! Det er faktisk rigtig spændende!
Billeder fra København - Åh, der var skønt! Kanalrundfart, besøg i Nyhavn og tur i Tivoli - for bare at nævne noget af det vi fik set. På Amalienborg mener vi, at vi så prins Christian i et vindue - så jublen ville ingen ende tage :))
Det var så det.... for denne gang.
Turen gik hjem - nogen skulle arbejde (hæ hæ) Vi andre holdt lidt fri herhjemme...
Så blev det tid til campingferie. Tversted var målet i år. Og nu kan jeg lige så godt advare - jeg er bare helt vild med billeder taget ved vandet, i vandet, på vandet.... Så der er stort set ikke andet på de næste collager....
Vandet fornægter sig ikke... Et lille bitte billede af et af vinduerne i forteltet vidner om, at vi havde en del vand på vinduerne de første par dage - men så var det også ligesom det... Herefter var vejret skøøøøønt!! :)
Ved stranden i Tversted og lidt fra Grenen.... Jeg bare elsker motiverne - ja, både ungerne og vand, sand og sol! <3
Sidste vand-collage... Fra poolen på campingpladsen. Hm - ja altså - det var faktisk ikke muligt at finde et billede af sønnemand, hvor man kunne få hans - ellers meget kønne - ansigt med på billedet. Som regel er han mere under vandet end over, hvorfor det er en anelse problematisk at fotografere ham...
Men vand er her masser af :)
På vejen hjem kørte vi "forbi" Juelsminde - jeg har ikke lavet en collage der fra af den simple grund, at de billeder, jeg har taget er fra stranden af ungerne. Dem jeg ikke tog ved stranden, tog jeg med min svigerfars kamera... Det eneste afvekslende jeg har fotograferet der, er en gammel campingvogn, der stod MEGET skævt - og det er jo så endda løgn, faktisk er det manden min, der har taget det.... skulle man lige bringe det billede også....
...............
Hmmmm - ja hva' f..... det får I sgu lige med (men så er det også slut for i dag)
Det er heldigvis IKKE vores vogn - det er måske ikke så tydeligt på billedet, men den stod MEGET skævt!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...