onsdag den 11. maj 2011

Up's and down's

Jeg sysler stadig herhjemme med kvalme og åndenød. Det er egentlig ikke særlig fedt! Ville hellere være på arbejde - men tror nu alligevel at det er meget sundt, at "være i det der ikke er så rart" i en periode. Tror på at det nok skal blive bedre og håber rigtig meget, at det igen kan blive godt at gå på arbejde.... I det mindste, at jeg kan være der uden åndenød og hjertebanken!
Det går op og det går ned - dykket har været der i begyndelsen af denne uge. Jeg håber, det snart vender!

Det gode er, at jeg er MOR for tiden. Det er ligesom det eneste, der er krudt til.... Tror egentlig også at ungerne nyder, at jeg er hjemme, når de har fri fra skolen. Der er også lidt mere tid til aflevering om morgenen. Og mere overskud til lektierne om eftermiddagen....
Men i bund og grund er prisen, jeg betaler for dette for høj! Fremover skal jeg godt nok være bedre til at have fokus på mig selv! (Hvilket egentlig også er et udmærket råd at give videre til andre kvinder!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...