torsdag den 26. maj 2011

Gavekasser

Gavekasser er en god ting :) Endnu engang er jeg blevet begavet med blomster fra kollegaer...
Smukke ser de ud som de nu står der i min stue.
Jeg kan igen gå og nyde - det er nu altså skønt!

Jeg håber, at jeg kan "tage mig sammen" og kigge forbi Skansen inden længe.
Jeg kan mærke, at jeg savner og at jeg trænger til at snakke, snakke, snakke med alle de dejlige mennesker, der hver dag har deres gang på skolen.

Imens kommer energien langsomt tilbage, de dårlige dage bliver færre og færre... Og når der så kommer en dårlig periode, er den slet ikke så lang, som den var engang. Jeg er hurtigere ovenpå igen - og det er godt nok dejligt!
Hurra for det - og hurra for gavekasser :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...