mandag den 2. maj 2011

Tanker på en mandag ...

Nogen gange gør livet knuder ... Som for mig lige for tiden.
Stress har sat sig i min krop og gør nu knuder i form af åndenød, angstanfald og kvalme. Øv siger jeg bare! Når nu man har fået noget så dyrebart foræret som livet, burde man så ikke bruge det bedre end at rende rundt og blive stresset? svaret er JO!! Derfor har jeg hevet stikket i en periode. Hvor længe ved jeg ikke. Jeg må tænke og finde ud af hvad der skal ske.

Livet er mere værdifuldt! Så langt er jeg da kommet.... :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Årh, hvor er det øv Rikke :( Men jeg er glad for, at du har hevet stikket ud, det gør underværker. Sig til hvis der er noget, jeg kan hjælpe med, du var så god til at hjælpe mig, da jeg røg ned! Stort knus og mange tanker herfra

    SvarSlet
  2. Kys fra din lillesøster ;o*

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...