tirsdag den 17. maj 2011

På vej tilbage

Jeg kan mærke, det går fremad. Gå / løbeturene giver pote og giver mig noget, der er rigtig godt for de mange tanker og stressen, der fylder lige nu. Det er utroligt, hvad det kan gøre, at man lige får brændt noget stress af!!
Samtidig har det i dag været "day 1" hos psykolog, der skal hjælpe mig til at finde ud af forløbet samt hjælpe mig til at finde mere overskud i både arbejdsliv og privatliv. Jeg har set rigtig meget frem til det og mit indtryk af dagen er positivt.
Vejen er lang endnu - men jeg er på vej tilbage! og det er FEDT!!

2 kommentarer:

  1. Det er jeg bare rigtig glad for at høre! Du bliver glad for de samtaler :) godt 'initiv' Rikke :)

    SvarSlet
  2. Det var dejligt at høre :0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...