torsdag den 12. maj 2011

det kommer hen ad vejen ....

mmmmmmm...... En morgen-gå/løbe-tur gør nu godt!
Her i min sygemeldingsperiode starter jeg min dag med motion - stresshormonerne har godt af at blive brændt af og man er afslappet og veltilpas når man kommer hjem igen. Tror faktisk at det er vejen ud af det her! Motion, frisk luft og så godt humør - humøret mangler lidt lige nu, men det skal nok komme hen ad vejen.
Målet er retur på jobbet - og det skal jeg nok komme! Jeg tror bare, jeg lige skal vænne mig til at det ikke går så hurtigt, som jeg gerne vil have det til! Men det er jo netop det, morgen-gå/løbe-turen hjælper med til....

Lige nu nyder jeg stilheden!! med latte i koppen og tjekker lidt ud i blog-land :)
Jeg er ikke særlig kreativ og heller ikke en stor gourmet, men jeg suuuuger til mig og bliver så inspireret og imponeret over, hvor dygtige mennesker, der er.
Måske er det også noget, der kommer hen ad vejen - det der med kreativiteten??

1 kommentar:

  1. Lyder som om du har fundet en god hjælp i motionen - dejligt.
    Men ja det tager tid - lang tid- at vænne sig til at geare ned. Det handler i høj grad om at body, mind and soul skal i balance.
    Så søde Rikke, læn dig tilbage, nyd roen og din kaffe.... og mind dig selv om, at når hjulene drejer for hurtigt, så kommer man faktisk ingen vegne.

    Det kreative det kommer til dig, hvis du suger til dig og bare springer ud i det. Der er mange at holde i hånden og få gode råd af her i blogland - og ja døren er åben i Bredballe :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...