søndag den 14. april 2013

VASKERI

ALT her hjemme hos os står i konfirmationens tegn!
Det er der vel ikke noget at sige til, eftersom der nu er mindre end 14 dage til, slaget skal stå!
I dag vaaaaaaasker jeg på livet løs - både tøj og også lysestager osv.

Selvfølgelig kom jeg til at baldre en lysestage!!! Argggghhhhhh!
Så jeg måtte have fat i min mor og sende hende i IKEA (bare rolig, hun var lige i nærheden!), så jeg lige kunne få en ekstra lysestage hjem ....

Derudover fik jeg i går lagt sidste hånd på en lille sang til konfirmanden - både fra farmand og mig og fra lillesøster Fie, der i den grad går op i, at der også er noget fra hende!
Så skal de bare printes - så det er dejligt at have det på plads!

Jeg har i den seneste tid fundet så mange fine billeder af konfirmanden... Har indimellem været helt tabt for omverdenen. Havde helt glemt HVOR lækker en baby, han var!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...