tirsdag den 16. april 2013

21 år


For 21 år siden i dag blev jeg kærester med min mand :-)
21 år er længe!! Og når jeg sådan tænker over det, så kan man da egentlig nå temmelig meget på 21 år!!

Jeg har levet over halvdelen (!!!!!!) af mit liv sammen med ham - jeg har boet sammen med ham i flere år, end jeg boede sammen med mine forældre - vi købte hus sammen - vi har bygget hus sammen - vi har to fantastiske unger sammen - vi er blevet gift med hinanden (godt nok i hemmelighed og uden fest osv - men det gælder altså alligevel!) - vi har klaret modgang - vi har nydt medgang - vi har....
Ja, jeg kunne blive ved! Men jeg gider ikke (kan ikke overskue) at blive ved!!

The lovely lady vil nu drikke resten af sin rødvin i det bedste selskab - sammen med the grumpy old man ;-)
Ha' en skøn aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...