søndag den 7. april 2013

med hovedet i blød

Sådan kan jeg vist bedst beskrives for tiden!

Emils konfirmation nærmer sig og der er såmænd nok at tage fat på med hensyn til planlægningen af sådan en dag!
Vi skal være i et lokale, hvor vi selv skal stå for det hele - undtaget maden, der leveres fra den lokale kulinariske højborg ... Soft Ice maskinen er i hus; øl, vand og vin er på plads. Bedstemødrene har bagt til kaffen og chokolade er bragt hjem.

Da vi som sagt skal være i et lokale hvor vi selv skal stå for det hele, har jeg set mig nødsaget til blandt andet at investere i lys, lysestager og hygge ting fra IKEA - altså nogen (læs mand og konfirmand) mente bestemt ikke, at det var nødvendigt. Men for f..... vi skal da have det hyggeligt og det skal være pænt! Så moren skar igennem og drog på tur sammen med veninden til IKEA (så var der endelig en undskyldning for at komme afsted!!) Lagde da også en mindre formue ved kasse 5 - men sådan er det jo! ;))

Tøj er købt - nu til hele familien. Det var såmænd også en større udskrivning... Men det skal jo til, så vi alle og da især konfirmanden kan tage sig ud på bedst mulig vis!
Der er bestilt tid ved frisøren til hele familien - moren skal lige et smut forbi kosmetologen og have rettet bryn og så videre. En tur forbi Liselotte og have ordnet negle bliver det også til...
Så der vil da blive ydet en indsats sådan, at det, vi kan betale os fra, bliver så pænt som muligt ;)) Så må vi se, hvad vi kan gøre ved alt det andet ;))

Den unge mand skal ud over festen selvfølgelig også have en gave. Hvad det bliver, skriver jeg ikke her - men den er jo da heller ikke helt billig ...

Så ja, det ender vel nærmest med at vi går fallit inden dagen oprinder. Går det helt galt, må vi håbe på at blive inviteret ud på Gratis Mad og ellers leve af havregryn og vand resten af året - men det klarer vi vel også!?!

Det meste af alt det her omkring konfirmationsfesten er faktisk kommet lidt bag på mig! Ja, kald mig bare naiv, men sådan er det!
Jeg havde da aldrig i livet drømt om, at denne fest ville fylde så meget for mig, men det gør den! Den skal simpelthen være PERFEKT - og jeg er villig til at stå på hovedet - eller i hvert fald gøre næsten hvad som helst - for at det hele skal lykkes!
Sang og tale er under udarbejdelse - det skal også være perfekt! Så jeg stiller høje krav til mig selv!

I bund og grund er det enormt vigtigt for mig, at Emil får en rigtig dejlig og god dag - den skal bestå at alt det, han helst vil ... Det skal være en dag, han altid vil huske og tænke tilbage på med glæde!
Det er vel ikke unormalt, at man som forælder, har det sådan!

Hvis jeg kunne, ville jeg købe for rigtig mange kroner godt vejr!! Håber sådan på solskin og dejlig varme når vi når til St. Bededag!! Hvis jeg nu beder rigtig pænt - må jeg så godt få det??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...