onsdag den 10. april 2013

Forberedelse

Inspireret af en lokal bekendt, som jeg just har talt med under de lokale læreres event på torvet, er jeg nu i gang med at forberede mine børns dag i morgen.

Ingen af dem har undervisning mere i denne uge og jeg må indrømme, at jeg er ved at være godt og grundigt træt af iPads, der konstant er på YouTube, Skype eller hvad det ellers kan være. Det har simpelthen taget overhånd og NU har jeg fået nok!

Ungerne blev derfor udstyret med opgaver i går eftermiddags. En del af disse opgaver (mest matematik, da det er nemmest at finde på nettet) skulle være løst når jeg kom hjem fra arbejde i dag.
Og de er blevet løst!!

Det er mest Fie-pigen, der klør på med krum hals! Hun æææææællllllsker lektier (aner ikke hvor, hun har det fra) Så hun var faktisk igang allerede i går :-)
Det er også hende, der FORLANGTE, at jeg var hjemme præcis kl. 15.30 i dag, for den event lærerne havde gang i bestod af, at man kunne afhente en pose med lektier - og DET skulle vi da for alt i verden ikke gå glip af! Så afsted med os - og hun fik så sin pose med lektier.
De skal laves i morgen...

Det er straks værre med teenageren in the house!! Han er sgu umulig svær at få til at gøre noget som helst. Han HAR dog lavet sine lektier i dag!! Under pres... - ingen lektier = ingen fodbold! Så kan man komme i gang, ja man kan!
Han får en to-do-liste i morgen med ting - udover lektierne - der skal laves ...

Så jeg forbereder mig - ligesom lærerne plejer at gøre ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...