søndag den 8. april 2012

Påske ... ferie, igen....

Hmmmm. Altså, nu kom jeg til at slette mit indlæg omkring min gåtur og mine mudrede sko... Ved ikke lige hvad det var der skete...
Nå men - vel hjemkommet fra nogle skønne afslappende dage i campingvognen på Sandager Næs Camping. Hyggelig lille campingplads med god plads til børnene.
Nu snurrer vaskemaskinen lystigt derudaf mens mor her har smækket benene op og bruger tiden på at slette indlæg mens manden zapper rundt i kanalerne på fjerneren. Ungerne har fået nok af deres forældre og har isoleret sig på værelserne med eget tv og påskeæg ;)

Billedet af mine meget mudrede og meget våde sko skal I dog lige have - måske igen ;))



Og nu holder jeg mig i ro resten af dagen, så jeg ikke laver flere ulykker...

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...