lørdag den 28. april 2012

Gamle billeder

Jeg har fundet et gammelt billede i familiealbummet. Det ser sådan ud:
Vigtigst at lægge mærke til på billedet er det lille vidunder, som er "markeret" med en rund cirkel.
Det er min lillesøster.
Selvom det ikke ses, kan jeg godt afsløre, at billedet er 30 år gammelt ... Det er mig yderst til højre (hende med det flotte tandsæt og utroligt lige og høje pandehår) Den lille søde i den stribede trøje er min anden skønne lillesøster og den unge dame under dynen er min mor - få timer efter hun havde født sit 3. barn.

Den lille skønne pige i liften er nu blevet 30 år. Jeg glæder mig til i eftermiddag, hvor min anden søster og jeg vender snuden nord på til tøsetræf, så hun kan blive fejret!

Tillykke med de 30 år søde skat! Jeg elsker dig ...

2 kommentarer:

  1. Og jeg elsker dig!! (og det her billede!)
    Kan næste ikke vente til I kommer - håber det bliver en dejlig aften!

    SvarSlet
  2. Det VAR en rigtig dejlig og hyggelig aften!
    Super skønne tøser og lækker, lækker, lækker mad! Uhmmmm!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...