søndag den 18. marts 2012

Lækker strik

Jeg har fået noget af min mor! Noget rigtig rigtig lækkert noget!
Hun har strikket en poncho / et sjal eller hvad, man kalder det .... Det er en Vivian Høxbro opskrift - og de der kender til hende ved, at det er lækkert!! :)
Den er strikket i baner og i et stort stykke - det vil sige, der er ikke syet noget sammen nogen steder.
Den er super lækker og skøn at have over sig! Jeg er helt vildt glad for den!!
Jeg har taget lidt billeder, men den kommer jo slet ikke til sin ret på dem! Jeg håber, at du kan se lidt af skønheden og lækkerheden i den:
Om lidt vil jeg gå ned i stuen og finde pladsen ved vinduet - jeg skal nyde kaffe latte og en god bog, mens jeg pakker mig ind i min mors strik!! Uhmmmm - god søndag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...