onsdag den 21. august 2013

Hvem sagde bøh??

Det var såmænd da bare mig!
Jeg kom lige forbi - det er godt nok længe siden sidst!!
Har du det ellers godt?
Jo tak, det går egentlig fint ....
God sommer har det været - den kan vi da ikke klage over!
Dejligt at være tilbage på jobbet igen - selvom intet er, som det plejer at være!

Har du så fået læst noget siden sidst??
Åhhhh jooooo - en smule....
Er dog en anelse bagud med hensyn til min planlagte sommerferielæsning - hvilket ene og alene skyldes  Netflix og serien "Lost" - jeg "kom til" at starte med at se den og så var der jo ikke andet at gøre end at fuldføre - så nu er samtlige 7 sæsoner slugt råt!!!
Det lyder da dejligt! Jamen det var det da egentlig også :)

Jeg tror, jeg vil bestræbe mig på at få blogget lidt mere fremover.
Jeg vil vende tilbage til mit nye arbejdsliv (håber jeg) på et senere tidspunkt. Jeg synes bare lige, at tiden var inde til at melde, at jeg altså er her endnu - selvom jeg ikke har været så frygtelig aktiv herinde! :)

Glædelig sensommer!
Smil fra Rikke

2 kommentarer:

  1. BØH tilbage...
    Dejligt med et indlæg fra dig søde søster :o)

    SvarSlet
  2. Oh, er også røget på LOST igen igen.
    Det er stærkt vanedannende tv-kiggeri.
    Dejligt. En stor sensommerhilsen herinde til dig, søde Rikke.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...