søndag den 16. september 2012

Weekendtur

Jeg har haft en skøøøøn weekend sammen med manden min.
Vi har været på den årlige weekendtur sammen med fodbold-drengene (som ikke er så meget drenge mere og som ikke spiller så meget fodbold mere) og deres kærester ...
Det var vist nok 18. eller 19. gang vi var afsted - og hold nu op hvor er det altså bare hyggeligt!!! Drengene står for DET HELE - pigerne er med kun for at hygge sig og slappe af! Det i sig selv giver jo en fantastisk god weekend :)) konceptet er godt og der bliver ikke lavet om på det :) I år var vi på Lolland ... (der er MANGE traktorer og roer overalt! Og så har de vejarbejde uber alles!!

Så i denne weekend har jeg:
Spist lækker hjemmelavet pizza og salat, nydt mojito, spillet pool, spillet bordtennis, snakket, læst i min bog, svømmet morgentur i poolen (56 baner a ca 9 meter... jo jo), spist lækker veltilberedt morgenmad, været på shoppetur i Maribo (bortset fra besøg på lille hyggelig cafe hvor jeg fik kaffe latte var det ikke særlig spændende!), snakket lidt mere, sovet middagslur (JA!) og læst i min bog, snakket og spillet sequence, spist LÆKKER kalvemørbrad og drukket rødvin, drukket mojito, tabt i musikquiz til drengene (ja det var så ikke en del af planen!!), snakket, igen til morgen spist lækker morgenmad, siddet på bagsædet på turen hjem og læst min bog ... osv osv :))

Du kan vel nok se, det har været dejligt!!


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...