mandag den 17. september 2012

hård dag

Pyyyyy det har været en hård dag - sådan rent følelsesmæssigt!
Jeg vil ikke gå i trættende detaljer - blot fortælle at endnu en (den tredje ud af tre mulige!!) af mine tætteste kollegaer skal være på en anden skole fra august måned 2013 ...
Jeg er rigtig ked af det - det er mennesker jeg sætter meget stor pris på - så jeg har fældet nogle tårer i dag. ØV

Det er bare ikke sjovt at være en del af det fredericianske skolevæsen i det her skoleår!!
Det er altså ikke altid fryd og gammen at arbejde i det offentlige politisk styrede system ....

Nok om det - nu går jeg i seng (Maude) så jeg kan være klar igen i morgen!
Håber godt nok ikke på flere overraskelser!!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Øv, øv, øv. Det måføles lidt som at miste en god ven

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...