onsdag den 5. september 2012

Det bliver bare ikke rigtig til noget ...

Det er faktisk en overskrift, der dækker pænt meget af mit liv lige for tiden. Intentionerne er der - det er der ingen tvivl om, problemet er bare at føre dem ud i livet.
Løbeturene bliver bare slet ikke til noget! Jeg kommer bare ikke afsted :-( Når jeg endelig kommer hjem fra arbejde, er jeg bare så træt som et helt alderdomshjem! Jeg har slet ikke energi til noget som helst.

Når jeg tænker over det, er der sket rigtig meget på min privatlivsfront her i det nye skoleår. Noget af det der fylder mest er Emils skolestart på en ny skole. Fie går ikke i SFO mere og det giver en anden rytme både morgen og eftermiddag. Alle sportsaktiviteterne er i gang igen - også for mig (step/styrke og zumba) Så man kan vist roligt sige, at vi er ved at køre hverdagen ind på sporet igen.

Måske er det ikke så underligt, at det ikke rigtig bliver til noget....
Jeg har investeret i sådan nogle her:



Måske hjælper det så lidt på aktivitetsniveauet ... Man har da lov at håbe!!

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...