tirsdag den 14. juni 2011

Sommerferie :)

Det er så fantastisk! Nu nærmer sommerferien sig! Jeg kan mærke i min mave, at den bliver god igen i år - både ferien og sommeren....
Jeg har de sidste par dage gået ud og ind af campingvognen og "fyldt den op" (når jeg siger sådan bliver manden min tit nervøs - hi hi) Jeg har dog bare fyldt salt i bøtterne, mel og hakkede tomater... Tændt for strømmen så der kan komme kulde i køleskabet - lagt betræk på dyner, støvsuget og tørret af.... osv. osv. Vognen er sådan set så klar, at der nu kun mangler tøj, toiletsager og mad.
Jeg kan mærke, at jeg glæder mig i år - det bliver skøøøøønt at komme ud at trille lidt med vognen, måske er det også fordi mange af de dejlige sommerdage skal tilbringes nord for Limfjorden - Nordjylland; mit absolutte yndlingssted i hele verden! <3
Åhh, hvor jeg bare glæder mig :))

2 kommentarer:

  1. Hej Rikke
    Så fandt jeg ind til din blog - tak for din søde kommentar hos mig :)

    Hvor lyder det altså skønt sådan at gøre vognen klar til campingferie, bare det var mig :)

    Vi har godt nok ikke en campingvogn, men bare en camplet, som jeg har arvet af min bedstefar... Selvom den er gammel og total retro i brun og orange, så er den bare SÅ hyggelig og fuld af minder - pladsen er godt nok trang nu, hvor vi er blevet 6 i familien :)
    Men sidste år var vi afsted på camping i den - i Nordjylland og vi var også meget begejstrede for den del af jyllandet :)
    Hvor mon I skal hen?? Vi boede ved Fårup Sommerland!!
    Rigtig rigtig god ferie!!!
    Kærlig hilsen Tina

    SvarSlet
  2. Hej Tina
    Dejligt du fandt herind! Velkommen til :)
    Nordjylland ER bare fantastisk! Vi er så heldige at mine forældre har sommerhus ved Sæby - så vi kan komme derop tit...
    Vi triller vognen til Tversted i år - det er første gang der, så vi glæder os!
    Fårup Sommerland har vi besøgt tidligere - det er super lækkert der!
    Kh. Rikke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...