onsdag den 15. juni 2011

SAMTALE

Når man er langtidssygemeldt, hører der jo de her sygefraværssamtaler med... Sådan en har jeg haft i dag. Det har jeg godt nok aldrig prøvet før...
Det gik nu meget godt. Min chef er heldigvis sød og forstående, - det hjælper en del!
Fakta er, at jeg har det MEGET bedre! Det er fantastisk!! Kan nu trække vejret normalt stort set hele tiden - hvilket jo er en stor fordel for velbefindende ;)
Stressen og uroen kommer længere og længere væk og overskuddet er ved at være tilbage...
Arbejde bliver der dog ikke noget af på denne side af sommerferien. I starten af august måned skal vi holde møde og aftale min opstart, som bliver på nedsat tid og kommer til at foregå stille og roligt.
Jeg er fortrøstningsfuld! Det hele skal nok gå :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare dejligt at høre, at det går den rigtige vej Rikke :) Det gav mit humør et løft, det trængte jeg til, for vores byggeprojekt går ikke lige i den retning, vi havde tænkt os... Nyd solens stråler i dag :) Kram Lærke

    SvarSlet
  2. Hey Lærkchen :)
    Øv med byggeprojekt! Det ser ellers fint ud!!
    Knus Rikke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...