mandag den 4. august 2014

Nå, jamen - HEJ

Er helt flov over manglende blogindlæg .... 
Men hvad, jeg kan da prøve at skrive lidt - efter en skøn, skøn sommerferie hvor den danske sol er blevet nydt 110%, ja så var det i dag første arbejdsdag på skolens kontor for mig :-)
Selvom det stadig er sommervarmt og ungerne har fri en uge endnu, ja så nyder jeg et eller andet sted at komme i gang igen! 
I år er det (endnu engang) spændende - skolereformen sætter sine spor også på min arbejdsplads. Lærerne har i dag haft travlt med at finde sig til rette i deres nye arbejdslokaler og det har givet en del mere uro end normalt. Jeg glæder mig til at der falder ro på og det bliver hverdag, for så får jeg nok også noget arbejdsro ;-)

Nå, men ellers skal der jo laves status på mit liv siden sidst - gad vide om jeg overhovedet kan huske hvad der er sket ....

Jeg prøver - de vigtigste begivenheder det sidste halve år kommer her - i overskrifter ...
- Rasmus Seebach koncert med Fie
- Fie's 11 års fødselsdag
- Thomas Helmig koncert med skønne tøser
- polterabend for min ældste lillesøster
- jeg er blevet 40 år
- min bedste veninde er blevet 40 år
- vi har købt en ferielejlighed på Rømø
- smukt sommerbryllup ved min ældste lillesøster

Jo, jo - der er da sket lidt ... Vores sommerferie i år, er ikke så spændende (hvis man ser bort fra brylluppet) Vi valgte at holde den på Costa del Terrasse, hvilket jo selvsagt også har været skønt! Ingen kan da klage over vejret!!! (Med mindre man hellere ville have regn - men så er der til gengæld også rigtig god grund til brok!)

Det var lidt fra mig lige nu - satser på at der ikke går så lang tid, inden jeg lader høre fra mig igen ... Og så alligevel - man ved jo aldrig .......

:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...