søndag den 19. maj 2013

Læsehesten

Jeg får dælme læst nogle bøger for tiden. 
Efter alle Karin Slaughters fantastiske bøger er jeg nu kommet i gang med Inger Wolf. Jeg må sige at de bøger er super til sommer og strand.... Det er korte kapitler, super skrevet så du føler ikke at du "går glip" af detaljer i historien, selvom bøgerne ikke er så lange. 
Så Inger Wolf kan klart anbefales til sommerferien! 

Jeg skal nu i gang med bind 3 - Sangfuglen.... 
Jeg læser mest på min iPad. Jeg låner bøgerne via eReolen.dk - det er nemt og bekvemt! Bøgerne afleverer sig selv.... Ulempen er at det kan være svært at sidde ude i solen og få læst sin bog og det er ikke så hensigtsmæssigt at medbringe iPad på stranden eller ved poolen.... Så når sommerferien for alvor banker på, må vi have gang i de gamle bøger igen :-)

Jeg tror, jeg vil læse noget Håkan Nesser ... Hvad med dig? Har du læseplaner for sommerferien? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...