søndag den 15. juli 2012

glemt tøj

Det er ingen hemmelighed, at jeg arbejder på en skole ....
Noget jeg kan undres over er de kæmpe mængder af tøj, der bliver glemt sådan et sted! Det er utroligt, hvad der efterlades!

På min arbejdsplads gør vi det, at det glemte tøj lægges frem til gennemsyn 2 gange om året (typisk sommer og vinter) - der bliver skrevet på intra, så forældrene har en mulighed for at komme på skolen og hente evt. savnet tøj. På en bestemt dato samles tøjet i sække og køres på genbrug.

Da forårets høst af tøj var samlet sammen og kørt afsted og børn og lærere var taget hjem på sommerferie, gik jeg en runde på skolen (dvs ved mellemtrin og overbygning) sammen med pedellen.
Her er hvad vi "høstede" på knagerne rundt omkring:


Jeg synes, det er VILDT !! og jeg undrer mig over, at ingen savner lækre Hummel-trøjer, fede regnjakker, overtræksbukser, fyldte sportstasker, nye løbesko osv osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...