fredag den 20. juli 2012

Die Grüne ...

Uhhhh. Den grønne koncert i går var super!! Vi fulgtes med nogle venner og deres børn og havde en super oplevelse!

Ungernes første sådan rigtige koncert ... Og vores gummistøvler så sådan her ud:

Men skide være med det!! Vi var heldigvis ikke ham, der valgte at falde i mudderet på vej IND på pladsen (pænt træls!!)

Til gengæld oplevede vi ham der Rasmus Seebach til stor glæde for Fie pigen (ja og mig!!)



L.O.C til stor glæde for Emil (ja OK så også for mig!! Jeg synes rigtig godt om...)


(undskyld billedet - svært at fotografere en storskærm i modlys med en iPhone!)

Til slut var der Nephew - til stor glæde for manden min - ja OK så også for mig!!
Alt i alt en super tur, hvor alle blev glade :)
Så kan man vel ikke forlange mere - kan man??

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...