tirsdag den 3. januar 2012

indlæg nr. 100

Nu er jeg kommet til indlæg nr. 100 - en stor dag, som jeg da heller ikke vil springe let og elegant hen over! Derimod vil jeg bruge den - godt og grundigt - til årets første gang BROK (så er du advaret - du har muligheden for at lade være med at læse videre!)

  1. Jeg er syg :( Totalt nederen!! Ikke særlig fedt at starte året med sygdom.... I søndags tænkte jeg, at det nok bare var tømmermænd - man er jo ikke 20 år længere (hæm hæm) På den anden side syntes jeg jo altså heller ikke, at jeg ligefrem drak så meget, at jeg blev sådan fuld fuld... Så jeg gik sådan og småømmede mig hele dagen den 1. januar - for at få medlidenhed forståes, - det lykkedes til dels...
  2. Søndag var også dagen, hvor jeg sendte manden afsted på skiferie med en flok "drenge" (det er jo nok efterhånden nærmere halvgamle mænd, men de bliver så glade, når man kalder dem "drengene") Jo jo - så nu sidder man her - næsten helt alene - i pis-øs-regnvejr og venter på orkanen, der rammer lige om lidt! Vil faktisk hellere have ski på og kigge lidt på nogle smukke sneklædte pister!
  3. Og de der solceller ..... Jeg ved ikke, hvad de har regnet med, men de kravler jo ikke ligefrem op på taget af sig selv, vel!?! Det er ligesom påkrævet, at NOGEN kommer forbi og får dem sat op .... Men NOGEN kommer åbenbart ikke!! Venter nu på 2. dag på, at NOGEN kommer - vil faktisk anbefale dem at komme temmelig snart, hvis ikke ut skal gå hen og blive umedgørlig! Men faktum på solcellefronten er, at der STADIG mangler opsætning af 23 ud af 24 solceller - og her sidder jeg så - stadig næsten alene og i pis-øs-regnvejr - og venter på orkanen mens stiladset blafrer derudaf uden for mit vindue! hmmmm!
Kunne egentlig godt blive ved med at remse op.... Men orker det ærlig talt ikke lige nu. Man skulle jo også nødig skræmme nogen væk... Må ned at ligge lidt igen inden afhentning af mindsten.
Og så er der vel ikke andet at sige end: "vi må da håbe, det bliver bedre i morgen!"

Tak fordi du hængte på - jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for, at indlæg nr. 101 bliver en hel del mere positivt end dette!

2 kommentarer:

  1. Ej altså søde Rikke.... Først og fremmest er det sgi supersejt med 100 indlæg. Dernæst ja så må du lige lægge brokket på hylden, tag din venstre hånd og klap dig selv på højre skulder - for du er jo noget ganske særligt. Jeg synes i hvertilfælde at du er helt fantastisk :0)

    SvarSlet
  2. Jamen dog!!
    GOD bedring!! Både med helbred og humør!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...