onsdag den 9. oktober 2013

STILHED

Jeg ved godt, at jeg er stille herinde - og det er bestemt ikke med vilje!
Jeg må sande, at min tid simpelthen ikke slår til i disse dage .... Jeg ville ønske, at jeg kunne berette om Jo Næsbø's "Politi" som jeg længe er færdig med; den hyggelige vejfest jeg har været til; det lokale Madsby Rock med Thomas Helmig; Garagefesten med de gamle venner; besøg fra Århus; dage med feber og sygdom; Biografklub Danmark med dejlig veninde; skøn skøn skøn barnedåb for lille lækre Vigga (og familien); opstartsfesten på jobbet osv osv osv .....
Men jeg har altså bare ikke nået det!

Nu banker efteråret på - farverne skifter igen. Det er den smukkeste årstid, synes jeg!!
Så lige nu, mens jeg sidder her ved spisebordet og venter på at maden bliver færdig i ovnen, kan jeg kigge ud på de smukkeste gyldne blade, der langsom falder ned :)

Jeg trækker vejret helt ned i maven ........ aaaahhhhhhhhh :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...