mandag den 9. september 2013

Sommerferie - del IV

Her kommer sidste indlæg om vores sommerferie i 2013 ....

De sidste feriedage blev brugt på Bork Havn Musikfestival. Det var noget vi ikke havde prøvet før, så vi kørte spændte afsted fredag den 2. august - i 35 graders varme!! Pyyyy det var hot!
Vi ankom til første destination som var en lille campingplads ca 10 km. fra Bork Havn.
Vi havde lejet en hytte, da vi ikke gade slæbe campingvognen med vestpå for kun at sove i den om natten. Hytten var booket for 2 nætter.
Glade og forventningsfulde ankom vi ..... og så var det bare noget gammelt L... !!! Øj hvor var vi skuffede! Der lugtede simpelthen så fælt i hytten - en blanding af skimmelsvamp og rådden jord - FØJ! Nå, men vi tog "ja-hatten" på - vi skulle jo trods alt kun sove der, så det gik jo nok!

Afsted gik det til festivalpladsen.
Det var en rigtig god oplevelse! Vi hørte super musik begge dage! Blandt andet: Mads Langer, Infernal, Allan Olsen, Beth Hart, MGP show og meget andet. Det hele var godt og der var noget for enhver smag :)

Da vi havde hørt det sidste band fredag aften, kørte vil tilbage til campingpladsen, hvor vi skulle sove for natten. Og hvilken nat det blev!
For det første tordnede det HELT vildt ude over Vesterhavet (det var super flot, da vi kørte hjem og kunne se lyn ude over vandet!) - for det andet var det MEGA varmt og fuldstændig umuligt at få luft ind i hytten, der stadig STANK ... For det tredje sov jeg bare SÅ dårligt!!
Resultat = KÆMPE hovedpine / migræne lørdag morgen ..... Øv øv øv - jeg troede seriøst ikke, at jeg ville kunne komme med på festivalpladsen - en masse piller, FRISK (!!!) luft, vand og lidt morgenmad gjorde dog meget ved det og jeg kunne komme med.
Vi tog en hurtig beslutning om, at vi i stedet for at overnatte endnu en nat i hytten, som først planlagt, ville køre hjem i vores egen seng (jubiiiii)

Så det korte af det lange er at vi - på trods af den meget dårlige hytte - fik en god oplevelse på festivalen - jeg tror ikke, det er sidste gang, vi kommer derover! Indkvarteringen bliver bare anderledes næste gang!