fredag den 7. juni 2013

Anbefaling

Jeg faldt lige over et fantastisk tilbud i Føtex's reklame for denne uge ... Jeg har sagt det før, men gentager det gerne :-)
Hvis ikke du allerede har opdaget de fantastiske bøger af Karin Slaughter - så er det nu!!! Der er tilbud på dem i Føtex ... 79,- kr pr bog - afsted med dig!!

Nu har jeg jo (desværre) læst bøgerne, så jeg må finde på noget andet at læse i min sommerferie - og gæt engang... Tilbud ( eller noget) i Føtex!!! 
Jo Nesbø "POLITI" - 10. og sidste bind i serien om Harry Hole! Uhhhh - den skal bare med på ferie!!!! 


1 kommentar:

  1. Uhh hvor fedt, jeg vidste slet ikke 10'eren ville komme nu, men så skal jeg da fluks i Føtex. Jeg er selv i gang med Elsebeth Egholms sidste nye, men den er jo færdig læææænge før, det bliver sommerferie :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...