fredag den 11. januar 2013

Er det bare mig ....

.... eller er det her blogger-univers blevet bare en lille smule træls??
Jeg har længe ikke fået lavet opdatering på min blog - det skyldes primært, at jeg ikke kan bruge "BlogPress-app'en" fra min iPhone eller iPad ... Den kommer med fejlmeldinger hver gang jeg forsøger at uploade indlæg. Sekundært skyldes det, at jeg sjældent (som i ALDRIG) får startet min bærbare op - den står bare og samler støv.
Det har resulteret i, at jeg bare ikke har fået lagt noget ud - pænt irriterende!

Er der andre, der har problemer med det eller er det kun mig?? Og hvad kan man gøre ved det?


... og godt nytår i øvrigt! Håber alle er kommet godt ind i det :)

1 kommentar:

  1. Hej Rikke. Det er ikke bare dig, jeg kan heller ikke uploade fra iphone/ipad, så det er ind foran den bærbare hver gang, og hvor tit sker det lige?
    Hav en dejlig weekend alligevel :o)
    Kram LF

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...