tirsdag den 28. august 2012

en historie fra det virkelige liv

I dag på mit arbejde fik jeg besøg af ikke mindre end 4 drenge fra 4. klasse.
De kom forbi mit kontor for at købe en lommeregner.
Lige da de kom ind af døren, var jeg i gang med at køre mit skrivebord ned i "sidde-højde" og drengene udbrød nærmest i kor: "Århhhh, hvor et sejt bord, du har!!"
Jeg kunne ikke lade være med at grine og vi fik en længere snak om mit skrivebord.
Inden drengene gik igen havde de fået set, hvor højt bordet kunne komme op og hvor langt ned det kunne komme.
Iført lommeregner gik de snakkende ud af døren... Den ene sagde: "Århh, hvor var det altså sejt! Jeg kan ikke vente med at fortælle det til min mor!"

Behøver jeg sige at denne oplevelse er en af grundende til, at jeg bare elsker mit arbejde??

1 kommentar:

  1. Skøn histrorie! Og utrolig så stolt man kan blive over et skrivebord.

    Tak for knækbrødsopskrift i øvrigt. Jeg har lavet et ton blommemarmelade, og glæder mig til at prøve det på hjemmebagt knækbrød.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...