lørdag den 11. februar 2012

Nyt fra fronten

1. vel hjemvendt fra super dejlig skiferie UDEN nogen brækkede lemmer!! (mega dårlig netforbindelse gjorde at jeg ikke kunne opdatere bloggen, som jeg ellers havde til hensigt! øv!)

2. sygdom bekæmpet!! Var syg INDEN skiferie-afgang og blev syg igen lige INDEN hjemkørsel!! Ufatteligt med alt det sygdom! Har allerede på nuværende tidspunkt været mere syg i år end det sidste 1½ år! Tak for det....

3. opgradering / rensning osv af bærbar gennemført - resultat: toptunet Lenovo T61 med Windows 7 ... (pc-lægen - læs min far - har dog ikke fået installeret Outlook, så det skal jeg lige have nørklet med...)

Alle forudsætninger for at udøve mere blogging er nu til stede! Så nu må jeg tage mig sammen og komme i gang - det er jo ikke ligefrem fordi indlæggene har væltet frem her i 2012....
Jeg prøver at gøre noget ved det!

SMIL fra mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...